Chatbot en vliegveld
Voor een weekendje weg of een weekje naar de zon er zijn allemaal gelegenheden om het vliegtuig te pakken naar een ander land. Steeds meer mensen kiezen voor het gemak het vliegtuig in plaats van de auto dit omdat het vaak minder tijd kosten en soms is het zelfs goedkoper. In Nederland zijn 5 verschillende vliegvelden waar mensen vanaf kunnen vliegen. Het grootste vliegveld van Nederland is Schiphol. Vanaf hier gaan vluchten voor over de hele wereld. Deze vliegvelden beschikken allemaal over hun eigen website. Hier is alle informatie te vinden over de vluchten en het vliegveld. Niet alle informatie is hier te vinden reizigers hebben soms vragen of advies nodig. Hiervoor kan een chatbot goed helpen.
Wat is een chatbot?
De reizigers kunnen allerlei chats sturen via de chat. Doormiddel van de chatbot worden de gesprekken geautomatiseerd met de reizigers. De chatbot is verantwoordelijk voor het beantwoorden van veel gestelde vragen, helpen van websitebezoekers en het verzamelen van leads. Als de chatbot geen antwoord heeft op de chat neemt één van de chatspecialisten van chatkracht de chat over. Zij zullen doormiddel van het kenniscentrum die speciaal is opgeteld voor het vliegveld de chats beantwoorden. In het kenniscentrum staat alle informatie over de organisatie op deze manier zijn de chatspecialisten bereid om de chats te beantwoorden.
Toegevoegde waarde van een chatbot
De chatbot van chatkracht is 24/7 bereikbaar voor de websitebezoekers. Zij kunnen dus altijd een chat sturen. Op deze manier hoeven zij niet te wachten op antwoord via de mail of telefoon maar worden zij direct geholpen. Op deze manier creëer je ook een betere bereikbaarheid voor je klanten. Op de website kunnen zij direct zien waar zij hun vragen kunnen stellen. Ook wordt een deel van de klantenservice uit handen genomen. Op deze manier blijft er voor de organisatie tijd over voor andere werkzaamheden. Bent u geïnteresseerd neem gerust contact op via de live chat op onze website.